torsdag 8 januari 2009

Trött men positiv!

Tror jag och familjen hade den värsta natten på mycket länge. Barnen vaknade bägge två kring 12 och ville komma över till oss, det blir liiiite trångt att vara 4 st i vår dubbelsäng så vi delade upp oss (vi borde kanske vara hårda och lägga tillbaka dem i sina sängar, men vi orkade inte...) i två sängar. Antar att barnen var uppfyllda av dagisdagens händelser och det gjorde det svårt att komma till ro. Ett par timmar senare vaknade jag och hade så ont i magen och mådde illa. Min första tanke var: MAGSJUKA!!! Jag somnade om efter en timme ca, och när jag vaknade hade jag inte ont längre. Funderar om det var den skål med valnötter jag tryckte i mig igår kväll?! Nåväl inte lönt att fundera mera, jag mår ju bra nu! Tjoho, ett vissts mått av positivism i mitt hjärta idag! *hihi*

Är fortfarande jättetrött och är inte supersugen på att vara på jobbet. Men det känns inte lika mycket som ett straff idag... ;-) Jag gillar läget.
Ser idag fram emot att träffa mina kära tärnor och shoppa tärnklänningar med dem!

Puss.

Inga kommentarer: