måndag 26 januari 2009

Snöfall

över vår bygd under lördagen och söndagen gjorde att det behövdes skottas! Å när sambon varit ute å rumlat runt med sina polare - vem åker på det jo jag! Jag har aldrig varit med om tyngre snö, jag trodde jag skulle dö när jag skottade... Jag var helt slut när jag var färdig och då hade jag ändå inte skottat allt!!! Men men, jag får väl kalla det för ett träningspass ;-)!
Daniel hade haft en kanonrolig svensexa och blev inte människa igen förrän vid 18 tiden på kvällen... Då hade jag skjutsat iväg hans bror och bäste vän till tåget, lagat mat och bakat kakor... man hinner med en massa saker när man har "egentid"! Maja och Joel kom hem från mamma och pappa på eftermiddan, så jag hade mkt egentid!

När Daniel vaknade till liv så åkte jag iväg och gymmade... Ett kanske inte helt smart drag, eftersom jag vaknade i morse med grym träningsvärk mellan skulderbladen. Men skam den som ger sig, idag har jag varit iväg och boxats... så imorgon kommer jag nog att ha ont typ överallt... ;-) å då ska vi dansa vals. *hihi* Undrar hur det kommer att gå?! Vi vill ju gärna föra båda två, så på nåt sätt så måste jag bli mer kvinnlig i min dans...

Inga kommentarer: