fredag 9 januari 2009

Trött igen

men har haft en gudomlig natt utan vaknande barn och utan att ha vaknat själv! Hela familjen har sovit fantastiskt bra i natt. Jätteskönt. Men jag undrar ju om jag nu sover bra, varför är jag inte pigg idag då???
Det är tur att det är fredag så att jag snart är ledig igen!!!

Hade maraton på stan igår med mina tärnor, och det provades klänningar i varje affär. Vårt färgtema är inte så lätt när det kommer till tärnornas klänningar... Det finns en uppsjö av supersnygga SVARTA klänningar, men det känns inte helt rätt. Vi får åka vidare mot en annan stad - men vart har de bra klänningar? Stockholm såklart, Uppsala kanske? Falun? Borlänge? Nån som har tips på en bra klänningsaffär???

1 kommentar:

Mamma sa...

Sundsvall har en bra (där hyrde jag min brudklänning som jag idag ångrar att jag inte köpte!!!!) men det är kanske lite väl långt dit. :-) Vad har ni för färgtema - det har jag missat, tror jag. När det gäller Wallen på facebook så vet jag inte hur man gör.... jag har för mig att någon skickade den till mig tidigare men den måste ha försvunnit iof uppdateringen dom gjorde. Vet du hur man får en?