lördag 24 januari 2009

Lurad...

Daniel är på svensexa sedan i morse. Själv fick jag ett kuvert av svensexegänget med ett kryptiskt meddelande, en karta, och ett busskort...´+ att jag fick en tid att passa. Jag tog mig till platsen. Gick in och sa att jag fått meddelande om att vara där exakt vid 12 (på en tatuerarstudio här i stan). Var lite nervös, trodde att jag skulle bli tatuerad där å då... Fick istället ett nytt kuvert med ett meddelande i - ett meddelande som gjorde mig så snopen...: "Det här var bara en försmak på vad som komma skall. Åk hem, din dag är fri..." (el ngt likn) Såååå lurad!!! Men det var ett roligt lurendrejeri, å jag måste medge att jag verkligen gick på det. Vad är det som komma skall då...???

Nu sitter jag här hemma själv, eftersom mamma och pappa har barnen. De var "barnbarns-sjuka" så de ville så gärna ha hand om dem i helgen. Maja och Joel njuter av uppmärksamheten... Jag får försöka njuta av godiset och vinet jag sitter med här i soffan... :-)

Kram kram.

Inga kommentarer: