måndag 12 januari 2009

Flexibilitet?!

Har idag haft möte med min kära chef och pratat om det erbjudandet jag fått. Jag blir så frustrerad över hur hon hanterar saker o ting. Hon är väldigt sympatisk och säger fina ord och smeker medhårs; jag måste helt enkelt vara bäst om jag får tro henne och att förlora mig är ju jättehemskt! Det är jättegulligt och smickrande av henne att säga såna saker, men jag blir frustrerad ändå. Hon kan inte ge mig ett rakt svar! Visst jag kan förstå att saker och ting måste gå i en viss ordning, men liiiite flexibilitet?!

Eller är det för mycket begärt???
Jag hade ju bestämt mig. Nu vet jag inte vad som händer. Jag får vänta tills nästa ledningsgruppsmöte och sen måste man kolla om man får söka dispens för att ta in en vikarie för mig. So long till jobbet jag är erbjuden känns det som. *suck*

Inga kommentarer: