tisdag 27 januari 2009

Sara & Daniel goes walzing...


Har precis dansat vals i ca 1 1/2 timme... i mina skor som jag ska ha på bröllopet. Insåg i kväll att jag MÅSTE börja gå in dem mer... mina fötter gör ONT nu! Vi trodde att vi kunde dansa, men ack så fel... Vi har TROTT att vi kan, men vi har varken kunnat vare sig steg eller flytet i rörelserna! Sen att jag har velat vara den som för har ju inte underlättat vår dans.

Vi filmade oss under tiden vi dansade så att vi kan korrigera alla fel vi gör, för massor av fel gör vi heeela tiden. Det känns som när Tony Irving i "Lets Dance" säger: "Det fanns känsla (el ngt dyl) MEEEEEN (tänk engelsk brytning)...

På två timmar hann vi dock lära oss grunderna och fick till ett snyggt avslut. Nu måste vi bara öva, öva och öva för att få in flytet!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att ni kämpar på :-) Fy den som ger sig! I övrigt då? Är allt klart inför dagen? Kram Tina H (orkar inte logga in mig *ler*)