onsdag 21 januari 2009

Ljuspunkter

i tillvaron: (trots nederlag m jobbet...)

* min träff med min hårfrissa Johanna. Provuppsättningen kändes fantastisk och sminkningen likaså... Hon gjorde mig sååå fin!
* min fikadate med Jenny!
* vår träff med prällen idag. Det kändes riktigt riktigt bra! Han har en härlig inställning!
* barnen, glada och härliga och inga bråk idag. Så ska det vara, jämt! :-)
* hemlisar! :-) Jag vet saker som andra inte vet, som jag hoppas jag snart får berätta! :-)
* Daniel, som får mig att skratta!
* härliga vänner som ställer upp nu när vi planerar för fullt inför bröllopet.
* bröllopsplaneringen... :-D

Ja, jag har det rätt så bra ändå. Puss.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Härlig inställning!
Det måste trots allt vara superhärligt att få höra att du är så värdefull.
Livet är fullt av chansningar, prova flyg.

positiv energi sa...

Det här var skön läsning =)
Din positivitet känns verkligen!
Trist med jobbet, men du kommer att få fler chanser.
Hoppas att vi ses nästa vecka.
Kram, kram

Mamma sa...

Haha... jojo....bra pratmiljö i bastun... det är en bra miljö för andra aktiviteter också ....hahahehehaha!! Va roligt att höra att frissan verkar bra och att du känner dig nöjd! Det är så viktigt! OCh att ni connectade med Prällen - vilktigt också! Att veta hemlisar före alla andra är alltid ett privilegie samt att barnen är glada och att man har en man(för dig blivande man) som får en att skratta. Livet är underbart! Kram gumman

Lisa sa...

Det slog mig; nå vem är gravid *ler*....tänkte på dina hemlisar...

Massa kramar