måndag 12 januari 2009

Askungen

Måste ju bara berätta om min tur till Falun! Jag åkte dit efter jobbet med mammsen, med mig hade jag min brudklänning, skor och en leopardmönstrad bh... (den är lånad tills den riktiga kommer till affären, mkt chic!)
Jag kände mig som Askungen som fick hoppa i den fina klänningen och stå där framför spegeln i en timme... Klänningen är kvar där för att justeras till vår stora dag. Den är verkligen jättefin!!!

Har jag några fler glädjeämnen att nämna?! Jo men visst! :-)

Glad är jag idag över helgen då jag och mina kära tärnor åkte till Uppsala och shoppade klänningar till dem. Vi hittade fantastiskt fina klänningar - bägge två passade så otroligt bra i dem! Jag är så nöjd, och hoppas att de är lika nöjda!
Glad är jag oxå över söndagens julgransplundring i Hille -fika,dans och godis... Kan det bli bättre??? Jo efterföljande skinkmacka hos våra toastmasters var inte dumt det heller. Våra toastmasters kommer att göra ett superjobb.

På det stora hela en mycket trevlig helg, så även om jag i mitt föregående inlägg skrev om min frustration över chefen - så är jag glad! :-)

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej! Va härligt att höra! Visst känner man sig som Askungen alltid! Det är inte var dag man får på sig en så prinsesslik klänning. Har du köpt en klänning eller hyrt? Och hur var det med temafärger? Skönt att saker och ting börjar falla på plats antar jag :-) Åh.. jag längtas även jag. Längtas åt dig lixom :-) Kram vännen