onsdag 5 november 2008

Noll

Mitt bloggande ligger just nu på plus minus noll... Mitt intresse som brukar vara stort, min tid som, nåja inte är särskilt stor, brukar prioriteras till bloggen är just nu på noll. Luften gick ur mig när jag var hemma i nästan en vecka med lilleman, hade härliga gäster över helgen (intensivt och fantastiskt roligt)och sen har verksamhetsplanerat i ett par dagar...
Men misströsta inte kära vänner! Jag återkommer... :-)

PS! Jag kan nu berätta att vår "hemlighet" är ute! Inbjudningarna till vårt stundande bröllop gick iväg i förra veckan... Så lite inspiration har jag, men det ligger på ett annat plan! *hihi*

1 kommentar:

Mamma sa...

Tack för de fina tipsen. Jag ska skriva upp dom så jag inte glömmer.
Åh va rioligt att hemligeheten är ute nu!!!! Och jag känner mig så hedrad över att jag faktiskt vetat ett tag :-) Lyllos mig! Nu måste du dela med dig av hur du tänkt. Jag vill höra allt! Florerar du fortfarande på Bröllopstorget? Nu ska jag ta och packa klart. Vi beger oss av kring 16.00. Det ska bli så skönt.
Förresten. Du undrade över min hälsa. Jo det är mycket bättre även om det nog är långt ifrån bra. Men jag känner mig piggare och värderna har blivit bra. Men jag får nog vara beredd på att det kommer ta ett ta för organen i kroppen att komma i takt. Men som sagt jag börjar jobba på måndag. Det ska bli kul.... hoppas jag. :-)
Ha nu en underbar helg. Kram