tisdag 11 november 2008

Bröllopsplaner

Dagarna går, och mina tankar är mestadels fokuserade på vårt stundande bröllop. Vi har varit lite hemlighetsfulla och inte velat tala om att vi ska gifta oss förrän vår inbjudan gått ut (egentligen har jag velat berätta det för alla, men samtidigt hålla det hemligt... en jobbig sits!) och som jag skrev i föregående inlägg så har vi skickat ut vår inbjudan nu så nu kan vi skrika ut det... :-D
Det finns många fler än de vi bjudit som jag oxå hade velat bjuda, men med tanke på ekonomi så var vi tvungen att dra gränsen någonstans... Mina närmaste vänner säger att jag/vi ska tänka på att det är vår dag och att det är vi som väljer. Men jag får ändå lite dåligt samvete, det är ju sån jag är som person - vill ju inte att nån ska bli "ledsen" eller ta illa upp. Så jag hoppas innerligt att ingen tar illa upp om de inte blivit bjudna. Ni är hjärtligt välkomna till kyrkan! Mer om vårt bröllop finns på:
bröllopstorget

Det är många funderingar och mycket som ska planeras. Har börjat göra listor för att inte glömma någon viktig detalj... (typiskt mig att göra listor!) Vi vill ju att det ska bli en fantastisk dag, både för oss och för våra gäster!!!

Återkommer med mer bröllopsplaner!

1 kommentar:

positiv energi sa...

Vad härligt det låter! Vill också skriva listor och planera ;-)
Hoppas, hoppas att det blir min tur snart =)
Jag skulle INTE ha tagit illa upp om vi inte hade blivit bjuden. Blev sååå positivt överraskad över att vi blev bjudna. Jag hoppas att vi kan träffas hela familjerna snart. Det vore trevligt.
Kram!