tisdag 18 november 2008

Utbildning

I morgon bitti åker jag och Lena till Orbaden på kurs. Det är vår fjärde del i habutbildningen som vi nu gått under snart ett års tid. Har inte haft mkt tid att förbereda mig inför denna gång, men har lyckats prestera en rapport som är inlämnad och som jag ska redovisa imorgon... :-O
Det jag ser mest fram emot under denna gång är att vi ska just till Orbaden, det ska tydligen vara superfint, god mat och möjlighet till att gå på SPA! Jag har ringt och bokat en fotbehandling och yoga, tyvärr fanns det inte hur mkt tider som helst så det blir ett av alternativet. Vilket som känns lyxigt! :-)Jag återkommer till hemmets härd på fredag kväll, då förmodligen svärmor oxå har anlänt (för fjärde helgen i rad är vi uppbokade!)

+ i kanten för SPA!
- i kanten är att jag missar en soppträff med härliga mammamaffian, det var längesen vi sågs så det hade varit så skoj att ses. Jag hoppas dock att de får en härlig kväll tillsammans!

Nu ska jag packa inför morgondagen. Ha en härlig vecka. Kramilikram.

3 kommentarer:

villan vid vilan sa...

ja synd att du inte kan vara med..å andra sidan verkar det ju inte fy skam det du ska på heller...det var inte svårt att måla lite pilligt med siffrorna men annars bara på med några lager vit färg...men det är kul att se förvandligen...nöjd kram vi ses Anna

Mamma sa...

Hej, usch va dåliga jag varit på att svara dig men du ska vet att jag läser allt du skriver och älskar när du komenterar mina inlägg. Tack! Tänka sig att snön ligger kvar här hos oss och det är ett par minusgrader och sol. Så härligt! Va häligt med spa... skulle jag också behöva! kram

Lisa sa...

Det är en bugg på frågeformuläret. Enligt det jag ser fick du 90% dvs. 1 fråga fel och det var mitt snus. MammaMaffia har du kryssat i och fått rätt för.

Hur var det på kursen?

Kram

ps. jag har en florist till dig!