fredag 14 november 2008

Fredagsmorgon

Oj det är redan fredag. Vi har haft några hektiska veckor där det varvats VAB, besökare, besök hos vänner mm. Det hektiska fortsätter... I går hade vi trevligt middagsbesök av Caroline och Johan och deras töser, samt morfar (som flytt hemmet då mormor hade syjunta) ;-).
Under middagen kom även Farfar o fru så det blev verkligen fullt hus! Farfar o fru ska stanna över helgen, vilket blir trevligt. Ska anlita dem som barnvakt en liten stund på lördag och göra lite bröllopsrelaterande ärenden. Det gäller att passa på när vi har möjlighet att göra saker på egen hand!
(Nästa helg kommer Farmor o sambo, så som sagt - vår hektiska tid är inte över...)

Nu ska jag ta tag i livet här på jobbet... fast jag vill hellre surfa bröllopsgrejjor, julklappstankar och fixa med bloggen... Undrar om chefen godtar det?! ;-) Kram på er.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej och tack för jättegulliga kommentarer i min blogg, då får gärna länka till mig ;-) Vi gav läppbalsam till tjejerna, ciggarer till killarna samt små burkar med rosa, vita och bruna tabletter i. Alla favours hade samma stil, dvs med specialgjorda etiketter med våra namn och bröllopsdatum. Det kommer att vara ett reportage i Allt om bröllop nummer 1 år 2009 som kommner ut 20 januari, där får du säkert mer inspiration. Hör av dig om du är nyfiken på ngt mer så hjälper jag gärna till :-) Kramar Anna