torsdag 13 november 2008

Förändringar

Har fler förutom kära Lisa märkt att jag försöker förändra mig?! Det är så iallafall. Jag försöker hitta en layout som jag trivs med. Den tidigare bruna har känts för mörk, den är härligt chokladig, men jag är nog lite mer vit å rosa. Jag är inte kung på detta så det tar lite tid. Försöker förstå mig på funktionerna som finns på blogger, å det tar tiiid...
Vi får väl se vart jag landar. Just nu ska jag landa i sängen, klockan är alldeles för mycket och jag ska upp å jobba... Gonatt vännerna.

1 kommentar:

Lisa sa...

Men nu var det härliga tjejiga färger. Du kommer att vara drottning på detta snart och då kanske du kan lära mig hur man piffar till sidan.

Såg just och kom ihåg att ni inte alls har en lugn helg. Snart Saris är det jul och ni kan andras ut

Kram