måndag 24 november 2008

Snö!!!!

Jag älskar snön! Det är så härligt ljust nu när snön ligger som ett gnistrande täcke i trädgården. Jag vill snöra på mig vinterkängorna och springa ut i snön och leka! Jag hoppas verkligen att den här snön ligger kvar i helgen så att jag får chansen att leka i snön med barnen, göra snöänglar, åka pulka och göra snölyktor! Finns det nåt mysigare?! (Gör det imorgon efter dagis tänker ni - men det är såååå svårt att hinna med när man kommer hem från dagis med två superhungriga barn)
Har precis kommit hem från en härlig långpromenad i det kyliga vädret, jag blir så otroligt pigg efter en sån prommis.

Har varit hos frissan idag och klippt mig och så har vi diskuterat bröllopsfrisyrer... *tihi* Jag hade med mig bilder som visar vad jag har tänkt mig har och hon fick tycka till kring detta, och jag tror att vi har nått någorlunda konsensus! Har bokat tider för klipp- och färgning innan bröllopet, provuppsättning och provmake-up samt även bokat tid för mina tärnors upp-piffning på bröllopsdagen. Åhhhh vad det känns bra!

Kram!

1 kommentar:

Mamma sa...

Gud va du tävlar! Akta dig för speljävulen bara.... :-)