lördag 29 november 2008

Lördag

Idag älskar jag inte vårt vinterväder, idag regnar det. Jag skulle aldrig ha ropat jippie där i början på veckan... men men jag är inte förvånad!

Vi är på väg ner t stadens torg för att leta ut lämplig brudgumsutstyrsel. Vi är av lite olika åsikt, men sambon har lovat att iallafall prova det jag har i åtanke. Vi får väl se vart det landar.
Det ska bli spännande att ha med sig två barn in i en sådan affär... ;-)

Efter shoppingen ska jag och Maja baka! Vi har planerat inför jul och hennes födelsedag, så vi har en lång lista på kakor som skall bakas. Jag tycker mycket om att baka (o att äta det goa sen) så det är kul att vi kan göra det ihop. Min tanke är lussekatter till att börja med, Majas tanke är typ chokladbollar eller liknande...

Kvällen skall spenderas med trevliga vänner på restaurang. Vi ska först träffas o dricka lite glögg *mmmmm* och sen ska vi in till stan och äta. Mycket mysigt!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: