torsdag 4 december 2008

Surrealistisk solning

Som de flesta vet så ska vi skrida till altaret i februari - datumet kommer närmre och närmre... Jag har insett att jag inte har en gyllenbrun hud året om, utan är nu så där riktigt vinterblek. Inte bra. Jag brukar inte sola så ofta, men nu har jag tänkt sola iallafall några gånger för att bli fin inför bröllopet. Inte så att jag blir kanonbrun, för det är ju inte jag annars heller. Cut the crap, skulle ju berätta om min solning idag. Jag brukar som sagt inte sola särskilt ofta, typ två år sen sist... I dag när jag kom till solariet kände jag mig lite wild and crazy och bestämde mig för att testa det nya! Att STÅ och sola... Alla kanske redan testat detta, men inte jag. Det var smått klaustrofobiskt att stå inne i ett rör, utan kläder och med små lila glasögon på...
6 minuters solning för 30 spänn! Jag var smått vimmelkantig när jag kom ut därifrån. Det är nog inte min grej.

Inga kommentarer: