torsdag 18 december 2008

Jullov!

Har avlöst sambon här hemma, som varit hemma med två pigga barn... Joel fick vara hemma för att Maja är hemma, Maja fick vara hemma en extra dag eftersom hon fortfarande hostar. Jag har stressat järnet på jobbet och är ändå inte helt klar, men det jag inte hann med får ligga till efter jul. Det måste bli så. Sad bat true. Jag kan inte styra alla andras liv - ringer jag och ingen svara så får d vara så.

Just nu ska det bli såååå skönt att ha jullov! Jag tror att jag har en släng av magkatarr så det är nog behövligt med vila. och mindre kaffe? och mindre stress? Eller vad gör man mot sånt?
Jag har världens dunderhuvudvärk just nu oxå, så det känns så där lagom skoj. Men bara jag tänker på att jag har JULLOV så spelar allt annat ingen roll! Sååååå skönt.

Lite gnälligt inlägg trots jullovstankarna, men men det får ni ta.
Nu ska jag krama mina barn.

Inga kommentarer: