torsdag 31 januari 2008

Migrän...

Efter att ha toksnöat igår så har vi nu en härligt vit trädgård, både jag och Maja är så nöjda! Vi har åkt bob till dagis både igår o idag! I går var det aningens tungt då snön som fallit ner var blöt... men idag gick d lättare! Maja o pappa Daniel var ute och åkte skidor på eftermiddan och på dagis hade de varit ute hela eftermiddan. Härligt med vinter!!!

Jag har varit hos Lena idag och hälsat på. Joel och Tobias har börjat leka så smått tillsammans, eller de leker väl bredvid varandra och tar varandras saker... men ändå! Det artar sig! Fick god lunch och vi pratade massor om Lena o Magnus stundande bröllop. Så mysigt! :-)
Efter vårt besök så började jag känna en begynnade huvudvärk, migränliknande... *usch* Jag får såna "attacker" ibland, ffa när det är den tiden i månaden... Jag hade planerat in att träna idag, men om jag anstränger mig när jag har min migrän så mår jag bara sämre... så d var bara att boka av... Trist! Jag har sett nån reklam om nån receptfri migränmedicin, undrar just om man ska testa den?! Jag tror inte att jag behöver nåt starkare, eftersom min migrän är förhållandevis lindrig...

Nåväl förhoppningsvis är det bättre i morgon så att vi kan göra de roligheter vi planerat in! Vi ska till Hemlingby o åka pulka o grilla korv! *mysigt*!
Och om det är bättre så ska jag minsann träna imorgon istället!!!

Förresten idag har mina päron lämnat Teddy här, de drar till Thailand i natt och vi får vara hundvakter en vecka. Det går nog bra, även om det blir lite tufft med barnvagn, Maja och Teddy på väg till dagis... men han är så snäll så han är lätt att ha här hemma. Att de åker till Thailand gör mig förresten inte ett dugg avis... eller?!?! ;-)

Inga kommentarer: