fredag 11 januari 2008

Tjejhelg

Svisch så hade visst första veckan på vårterminen susat förbi, dagis har såklart medfört den sedvanliga förkylningen hos barnen... *suck* Förhoppningsvis blir det en snäll variant. Men är det inte typiskt att efter V-A-R-J-E ledighet så dyker förkylningarna upp!!!
Har haft en lugn o skön vecka med en del promenader på halkigt väglag men annars jar jag bara varit innesittande och ihopkrupen i soffan med en bok´. Så skönt! Har av nån anledning inte läst på länge, men nu så har jag läst ut en bok på ett par dagar och har två andra på g! Jag njuter verkligen....

I morgon bitti åker jag o Jenny ner till V-ås för att hälsa på Annika. Vi ska shoppa, luncha, fika, dricka vin, äta god mat, prata och förhoppningsvis gå ut på "lokal"... Åh vad jag ser fram emot det! Bara det att få vara själv utan barn (själviska mamman...)och få rå om sig själv lite. Det ser jag fram emot.

Just nu sitter jag med en toning i håret, det gäller ju att vara fin när man ska iväg o kalasa! :-)
Daniel o barnen får nog det skönt här hemma - de ska på kalas imorgon och sen blir det nog lugna puckar här hemma. Efter en mastodont vecka för Daniel på jobbet och med jobb i källaren här hemma så behöver han nog ta det lite lugnt...

Ha en trevlig helg, det ska jag ha!!! :-)))

Inga kommentarer: