onsdag 23 januari 2008

Tröööött

Satan i gatan vad jag är trött... Jag kom inte i säng före 00:00 igår pga att vi målade i källaren... Sedan behagade Joel att vakna och vara otröstlig i 03:30 tiden och hade svårt att somna om och i samma veva vaknade Maja och funderade vad som hänt... Efter toalettbesök så bestämde hon sig för att landa i vår säng - men varken hon eller Joel somnade på en bra stund. Jag fick flera gånger säga till Maja att det inte är morgon ännu, hon måste ligga still och soooova! Efter en stund så slocknade hon, men det tog många snurrningar i håret och vändningar i sängen innan det gick... Joel tystnade i 04:15 tiden med en flaska välling i handen. Själv hade jag supersvårt att somna om och låg o vred mig... Maja fick sova ända till 8:00 på morgonsidan för att orka med dagis, men jag och Joel travade upp redan vid 07:00.... *suck*

Har ändå varit iväg på babysång med Joel och ska efter dagis åka till Maria m barn och hälsa på. Det känns skönt att göra nåt, det håller tröttheten borta någotsånär...

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja jösses, vilka ungar.
Undra om det har att göra med fullmånen?
Jag måste komma hem till er och se på er fina källare snart
Kramelikram