måndag 4 februari 2008

Feber?

Hmmm jag undrar om jag börjar bli sjuk? jag kände mig febrig i morse när jag vaknade o de senaste mornarna har halsen gjort sig påmind... Inte kul att bli sjuk... :-( Håller tummarna för att det inte ska bli ¨mer än så här...

Har haft en bra helg som startades i Hemlingbys pulkabacke i fredags, träning på gymmet, Let´s Dance o LOST nya avsnitt!!! :-) Lördagen var lika trevlig den med besök av Lisa o småtöserna, slappande i soffan - där kvällen oxå avslutades med att somna där... I går så var det babysim och vi badade hela familjen, efter det bakades det semlor till Joels födelsedag och så trillades det köttbullar i massor! :-)

I dag är sången inställd så då kommer Sandra o hennes telningar hit en sväng istället. Tänkte gå ut i snön tror jag, solen skiner och snön ligger hör o häpna kvar på marken!!! :-) Eftersom d e måndag är det ju gympa igen, och innan dess ska vi hinna hem en sväng till farmor Dagny o farfar Gösta... Veckan startar alltså i raketfart som vanligt... *hihi* Som sagt hoppas jag inte blir sjuk... ;-) Det har jag inte tid med!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Åååååå LOST.....slick om munnen
Håller tummen för en feberfri vecka!
Kramen