söndag 10 februari 2008

*Plä*

Hade först en skön fredag med biblobesök, fika på café och bara mys hemma. Det hemska startade efter att jag pratat med Lisa i telefon (dock inte Lisas fel ska tilläggas... *hihi* ;-) ), började känna ett lätt illamående under samtalet men förklarade det med att jag var så trött efter våra hemska nätter... Men efter samtalet så var jag tvungen att rusa till toaletten... och fyyyy vad illa jag mådde!!! jag hade alltså fått magsjuka... Jag sov från 16:45 och typ hela lördagen innan jag vaknade till liv igen... (som tur är så kräktes jag bara i "några" timmar på fredagskvällen...) Jag har stationerats ute i vardagsrummet på madrass och har enbart använt toaletten nere, Daniel har tagit allt ansvar för barn och mat och allt annat... *suck* vi som skulle göra så mycket skoj i helgen, vi skulle hälsa på morbror Daniel bland annat! Daniel skulle jobbat järnet nere i källaren... men tji fick vi...
Nåväl, nu mår jag bättre - om än inte hundra pigg... (men har inte kräkts sedan i fredags, så jag räknas väl som frisk?!) Men det kan ju bero på att jag inte ätit så mycket sedan i fredags...
*peppar peppar* Så har ingen annan i familjen drabbats... hoppas det håller i sig!!! Undrar om det var "vanlig" magsjuka eller om jag matförgiftats?!! (men vart då isåfall och varför ingen annan i familjen!??!)

Inga kommentarer: