torsdag 7 februari 2008

Lyx

Har haft det lyxigt och varit till frissan denna veckan, och bästa Sandra tog hand om Joel under tiden. Det kändes så härligt att bara få sitta där och bli ompysslad och inte bli stressad över en liten Joel som blivit uttråkad... Sen blev det lyx igen med lunch hemma hos Sandra... :-)
De ringde från dagis och frågade om inte Maja kunde få stanna till 15, eftersom det var fettisdag så skulle de äta semlor som barnen gjort. Jag hann med en långpromenad innan hämtningen, oxå vardagslyx!!! Ännu mera lyx var att jag köpte hem semlor som vi åt efter maten...

I går var vi på öppna förskolan och lekte och fikade. Musikleken var tyvärr inställd, men lite lek o fika funkar alltid! :-) Sandra o Lisa var oxå med med sina småtjejer. Passade på att promenera innan dagishämtning, skönt och åter lyxigt att hinna med det.
I går kväll var jag ute o käkade på Cinque med några gamla kollegor från primärvården. Vi har knappt träffats nåt sedan jag slutade för 2 år sedan, men jösses vad roligt det var! Maten var superb och så även sällskapet!

Vilken lyxig vecka det varit än så länge! Med tanke på hur föregående natt var så är det tur att jag haft det lite lyxigt så att jag kan känna mig glad o nöjd ändå, trots att jag är supertrött!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Hm, få se.....äh det är fortfarande lite synd om dig. Men bara liiiiiite *ler*