torsdag 21 februari 2008

Svisch!

Jag har börjat räkna ner tills att det är dax för mig att börja jobba... Just nu kära vänner är det 6 veckor kvar till dagen D... Jag bävar! Jag vill vara hemma lite till... tiden går för fort!!!!! Ska o träffa min chef idag och prata lite inför jobbstarten och om hur jag tänker jobba etc. Det blir nog bra, men som sagt jag bävar lite...

Tiden går fort som jag sagt och som jag alltid säger. Jag blir varje vecka förvånad över att det redan är måndag och sen är det fredag... Vad händer med dagarna där emellan?!
Vi gör mycket om dagarna och det är väl en anledning till att veckorna går fort. Den här veckan har vi varit på syskonsången, gympan, vi har haft trevligt besök av Sofia och Mimmi och deras små, Roger och Hanna har varit här och ätit middag (och avslöjat en hemlis... :-) )

Ska ta och ringa till Gefle gamla spa nu och höra om de har tid för mig på måndag... Fick ju en sån trevlig present från mina vänner med en riktig lyxstund på 150 min... så nu tänkte jag att jag ska försöka få till det och gå dit! Mys!!!!

Inga kommentarer: