söndag 17 januari 2010

Sköna söndag

sitter inne med mysbyxorna på och njuter av en ledig söndag. En hel veckas jobb har gått och det har funkat bra, trots en förlamande trötthet efter jul och nyår. Jag har försökt hålla igång mha träning under veckan, och det hjälper verkligen till att träna - man blir piggare! Barnen har haft det skoj på skola och dagis och lämningarna har varit som en dröm denna veckan. So nice. M tanke på våra lämnningar i höstas då sonen var och varannan dag grät hjärtskärande.

Helgen som gått och fortfarande pågår har varit lugn och skön. Har hunnit med både fika på stan, skidåkning i spåret (så skönt att bo så nära spåret som vi gör, det blir så lätt att sig ut!), wii och vin med Lisa. Jag är helnöjd. Nu ska jag sätta mig vid min symaskin och sy nya fina gardiner till köket. Kul!

Ha en härlig söndag!

PS! Om två veckor bär det av... Thailand nästa. :-)

Inga kommentarer: