lördag 23 januari 2010

Inte sjuk!

Det verkar som att det kanske var en biverkan från vaccinationen. Ingen feber idag och inga klagomål över ont heller. Skönt. Maja e lite snuvig fortfarande, men piggelin iallafall. Hon vill såååå gärna gå på sin simskola, så trots feber igår kväll så får hon gå (eftersom vi tror att det var feber pga vaccinationen)

Lördag - så nice. Har börjat dagen med ett bodypump pass på sats. Vi har provtränat där några gånger nu, gratis. Mycket bra. Det är ett oerhört bra ställe, och jag skulle gärna träna där. Men, och det är ett stort men, m tanke på att jag inte alltid tränar mer än 1-2 ggr per vecka i gymmet eller på pass, så blir det väldigt dyrt att träna där... Det går inte alltid ihop med övriga livet att åka iväg, utan det blir prommisar eller löparrundor på kvällarna istället.
Jag har löst kort på jobbets gym ("gratis" vi får det som friskvårdsförmån) och där finns ju både pass (ett par per dag) och gym. Vilket är bra. Men jag vill gärna ha mera pass så att det finns bättre valmöjligheter. Funderar nu på att lösa ett kort på Friskis, de har ju mycket pass. Korpen ett annat alternativ.
Får fundera vidare.

Nu ska jag börja ta fram sommarkläder - om en vecka bär det av... Tjoho!

Inga kommentarer: