lördag 24 november 2007

Lördag morgon

Trött trött trött... felet är mitt eget, gick och lade mig alldeles för sent och sen har vi barn som vill gå upp i 7 tiden (ok, det ska man kanske inte klaga på...) så då blir man trött!
Veckan har rusat förbi som vanligt... Daniel kom ju hem i måndags och det var så skönt! Maja och Joel (och jag) blev jätteglada! Maja ville bara vara med pappa hela måndagen; han skulle med på gympan, skulle sitta bredvid henne vid matbordet, skulle borsta tänder och natta... *ler* Mysigt att se hur hon längtat efter sin pappa!
Annars?!? Det har varit brandrea på en sportaffär i stan så vi har passat på att handla lite julklappar, jacka till mig mm (Ingenting var skadat på nåt sätt...)
Annars har det varit babysång, promenader i dimma, träff med Sandra och hennes barn. Träning var oxå inplanerat men den har j*a förkylningen vill aldrig släppa...

Våra tankar har funnits hos vår kusin hela tiden, han har påbörjat sin behandling i veckan. Maja pratar om honom och längtar efter honom. Vi funderar på att åka ner snart och stanna ett tag, men vi får se. Vi vet ju inte om vi får träffa honom... Har iallafall pratat över datorn så att de söta små kussarna har fått se varandra! :-)

Idag ska jag på 30 års fest hos Sofia. Det ska bli trevligt!

Så summasumarum, detta var min vecka denna gång... Återkommer snart. Puss.

Inga kommentarer: