tisdag 9 mars 2010

Trött tröttare Sara?!

Trött som 17 efter en lång arbetsdag. Hade ett bra patientbesök på em med en ung kille som var så mysig, när vi skulle boka in nya tider sa han: "jag vill ju inte att det ska inkräkta på ditt privatliv" när jag sa att jag slutade tidigt vissa dagar... *hihi* Jag fick försäkra honom om att det absolut inte var ngn fara, att jag jobbar sent vissa dagar och att jag visst har tid att ta emot honom...

Promenerade ikväll med (igår blev det 2 promenader), skönt att komma igång igen efter sjukdomarna här hemma. Jag ska snart sätta igång med träning på friskis o svettis å så ska jag börja löparträna inför vårrus och tjejmil - allt detta så snart som möjligt. Min förkylning är ju så gott som borta, så nu är det väl dax?!

Nu ska trötta jag gå å lägga mig. I morgon är det en ny härlig arbetsdag, med teammöte och apt. Yeeey! (Ironisk, jag?!)


Inga kommentarer: