fredag 12 mars 2010

Härligt med fredag!

Vad gör ni en härlig fredag som denna?

Min fredag har varit otroligt bra i förhållande till resten av veckan... Jag slutade tidigt och började helgen med att turboshoppa lite på ikea (ramar), därefter hämtade jag lillprinsen. En lillprins som var på sitt allra bästa humör! Sen hem för att möta upp sotaren; tittade på sotaren när han sotade vedspisen tillsammans med prinsen (mycket intressant! ur en treårings perspektiv iallafall!),efter sotningen promenerade jag och prinsen till BVC i solsken... Prinsen visade sig från sin charmigaste sida hos BVC sköterskan och fick stora A i boken. ;-)

Efter BVC besöket promenerade vi tillbaka till skolan för att hämta hem prinsessan och en kompis. Väl hemma så lekte barnen för sig själva och jag fick läsa tidning i fred. Halleluja!
Därefter har fredagen fortsatt lika bra. Prinsen har blivit hämtad av mormor för att spendera helgen där. Vi andra har ätit middag, myst i soffan, jag har fått rött vin... Ja jag är nöjd med min fredag! :-) Imorgon åker jag, Daniel och prinsessan till Stockholm. Melodifestival, shopping, restaurangbesök och hotell väntar. Mys!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: