torsdag 11 mars 2010

Blä

Idag har varit ytterligare en jobbig dag på jobbet. Jag blir galen för att jobbet tar så mycket kraft och energi från mig. Inga konflikter idag, tjoho. Men väl handledning och i och med det massa saker upp på bordet = jobbigt igen. Jag och flera med mig har huvudvärk, är trötta och mår allmänt risigt. Man kan säga att just nu så känns det som att all negativitet sipprar in i alla rum och alla får sin skopa av dåligt mående. Jag är så förbannat trött på allt gnäll, allt tjafs, chefer som inte styr och leder, kollegor som är sura och stötta över allt och inget. Jag orkar inte med det.
Företagshälsan nästa eller? Nåt måste göras, för just nu är vi en sjuk arbetsplats. Jag kan bara säga samma sak som jag sagt innan, jag tackar min lyckliga stjärna att jag kommer att byta... (fast jag lider med de som är kvar...)


Inga kommentarer: