onsdag 10 mars 2010

Blingoparty

Är lika trött ikväll som igår kväll. Har dessutom en molande huvudvärk som finns där sedan några dagar. Är det jobbet som spökar?! Har dock haft en ljuspunkt i tillvaron i kväll, Maria kom hit och visade kläder från märket Blingo och fina vänner kom hit och kikade på kläder och fikade lite. Mysigt, hade gärna haft en längre prat och fikastund dock! Man hinner liksom inte med att prata med alla! (Vi får ta en roundcheck på fikat hörni!)

Kläderna från Blingo är superfina och av ekologisk bomull (vilket verkar toppen). Nackdelen är ju som alltid med när man handlar kläder via klädpartyn att det är rätt så dyra kläder. Men som sagt det är fina kläder! I dag fick jag som värdinna för kvällen dessutom en mycket fin rabatt... Sånt gillas! :-)

Jag köpte:
till Maja:
till mig:
till Maja:
till Joel:

Eftersom rabatten blev så fin så lyxade jag till det med en tröja till mig själv åxå, som ni ser... :-) Maja ville ha massor av tröjor och klänningar, och det är svårt att förstå varför man inte kan få precis allt. Men jag tror hon kommer att bli nöjd med sin klänning och sin tunika. Joel ville helst ha ett linne med brottarrygg, men eftersom han aldrig vill ha linne på sig så kändes det som en dålig idé... ;-)

Inga kommentarer: