tisdag 23 mars 2010

Days of our lives

Efter en jobbig natt med massor av hosta hos lillprinsen så var både han och jag trötta i morse. Efter att ha lämnat av Maja på skolan åkte vi hem och landade i sängen. Jag försökte läsa lite, men somnade kvickt. Joel tröttnade på bolibompa efter en liten stund och byggde istället en koja över sin sovande mamma... ;-) Nu har han spenderat en stund framför bolibompa-webben och spel som vi har på datorn. Jag fastnade framför Days of our lives...



En serie som är lätt beroendeframkallande trots att den är så dålig. Jag var fast i såpaträsket som mammaledig med prinsessan. Jag blir alltid lika full i skratt att man kan se ett program och sedan vänta några månader så kan man lätt hoppa på, för handlingen förs inte direkt i ilfart framåt.

Nu är det dax för lunch.

Inga kommentarer: