onsdag 24 mars 2010

Glass i stora lass...


Fick en påringning från sifo idag som ville göra en marknadsundersökning. Brukar i vanliga fall dra mig för att vara med, men idag sa jag ok. Efter en stund visade det sig att undersökningen handlade om glass och efter en stund så fick jag frågan om jag vill vara med i en gruppdiskussion om glass?! Denna gruppdiskussion kommer att ske på ett hotell inne i stan och ska pågå i 2 timmar... som tack för hjälpen får man 400 riksdaler. What´s the catch!? Nåväl, jag tackade ja och ska alltså diskutera glass i två timmar nästa tisdag. Det låter väl spännande, speciellt för mig som inte är överdrivet förtjust i glass, får jag välja så köper jag hellre smågodis... Nåja, helt sant är det inte - ge mig Ben&Jerrys (*mmmmm* min favvo!) eller TipTop så smälter jag...


1 kommentar:

Lisa sa...

Va fasen! Jag blev också uppringd men då jag var 35 och inte 34 fick jag inte vara med!!! Jag älskar Ben & Jerry!