lördag 4 april 2009

Söt

Har idag varit på köpis med min femåriga dotter och hennes kompis W för att titta på deras stora idoler, EMD. Vi ställde oss på sidan av scenen, då kom de så långt fram som bara var möjligt och kunde se sina idoler på nära håll. (Först stod vi framför scenen, men då såg de ingenting...)
Efter att ha spelat tre låtar var det dax för EMD att signera sin nya skiva. Maja o W ville gärna få deras autografer, så i ett svagt ögonblick så bestämdes det så.
Kön var såååå lång, och vi köade i över en timme innan det var dax för oss att träffa killarna. (Jag fick köa, medans två spralliga tjejer sprang omkring, de provade skor, de dansade mm...)
När vi kom fram till killarna sa de (var och en inför sin autograf): "Hej! Vad heter du? Vad söt du är!" Vilken egoboost för tjejerna! ;-)
Maja frågade försynt en av killarna i bandet om hon kunde få en kram... *sött* men sen vågade hon inte fråga de andra (speciellt inte Danny som är den snyggaste enl henne... ;-) )
På väg ner från scenen frågade Erik och Danny mig om tjejerna är tvillingar, näe svarade jag, de är bästisar! "De är jättesöta" fick jag till svar. "Vilken är din förresten"? Jag pekade och så fick jag höra sen, "det syns, du är oxå söt... " *tihi* Jag är söt enligt Danny i EMD... Vilken grej va!!! ;-) Sockersöta pojkar som vill sälja skivor, skyr verkligen inga medel utan försöker smörja både 5 åring och 30+ mamman...!!! ;-)

Är mäkta förundrad att man som femåring kan vara så betuttad i en kändis. Det verkligen lyste om de små damerna. De var så stolta när vi gick därifrån!!!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hahahaha...men vännen, klart du är söt! Inga försäljningstrix har inte.
Kram i massor

Anonym sa...

he he men erkänn att man kan bli lite betuttad i dom även när man är 30+? Speciellt Danny är ju en riktig goding!/Mamma Mia