söndag 5 april 2009

Söndag

Det regnar utanför fönstren idag. Inte lika härligt vårväder alltså. Men ett regn hjälper våren på traven å snön forsar bort. Härligt.
Jag är fortfarande förkyld, så för mig är det bra med en regnig dag. Då håller jag mig lite lugnare inomhus, å far inte omkring och vill utnyttja dagen ute. (det är ju det bästa som finns, men med en förkylning i kroppen, så tar det på krafterna)
Dagen skall spenderas med lite förberedelser inför påsk. Tänkte köra till Plantagen och köpa lite finfina blommor som lyser upp här inne. Sen blir det inte mycket mer, bara vanlig söndag. Det är gott nog.
puss.

1 kommentar:

positiv energi sa...

Hej Sara!
Länge sen, igen... Vad glad jag blev över din kommentar. Jag känner mig nöjd och visst är det bra!
Vi är förkylda och det låter som att ni också är det?! Himla trist, men så länge man är på benen så tänker jag inte klaga.
Det vore jättekul om ni vill komma hem till oss nån dag. Nästa vecka kanske?! Vi kan bjussa på middag efter dagis och jobb. Passa den 14 eller 16/4 er?

Stor kram! Hälsa familjen.