måndag 20 april 2009

Härliga helg...

Måndag igen och en härlig helg är avnjuten. Jag började min helg med tjejkväll hemma hos A i Västerås. Mycket god mat, after work, godis och skratt och prat blev det. Lördagen spenderades flanerandes på stan i Västerås. Hade gärna gått längre och shoppat mer... ;-)

Resterande delen av helgen har käre maken lagt in golv i hallen nere (det är klart och det blev så himla bra, duktiga du!), jag och barnen har varit ute och lekt, vi har besökt goda vänner i deras nya hus (sååå fint och trevligt!!!!). På det stora hela en härlig helg.

Måndagen började med öronvärk för Maja... Vi lämnade henne på dagis imorse men fick hämta henne vid 09... Jag och Daniel har precis bytt av varandra här hemma. Så nu är ordningen återställd... ;-) Vab igen!

Hoppas att ni haft en härlig helg och att ni har en fantastisk start på veckan kära vänner. (Förresten, lämna gärna en kommentar om vilka ni är som är inne å läser, det är ca 15-20 besökare per dag å jag är så nyfiken!!!)
kram kram!

6 kommentarer:

positiv energi sa...

Hej, hej! Och tack själv för den fina presenten! Ni är för gulliga =)
Ryggen känns ev. lite bättre, men jag är väldigt stel i nacken. Ska stretcha nu...

Vi ses snart! Kram!

Martina sa...

Lisas kompis Martina läser här till och från - följer massa bloggar men bloggar inte själv.

Anneli sa...

Jag tittar in här lite då och då :)

Sandra sa...

Jag följer dig dagligen:-) Kram

Carro sa...

Hej vannen!
Som du redan vet gar jag in pa din blogg i stort sett dagligen. Det ar sa trevligt att lasa om vad du har for dig!
Kram

carroP sa...

jag är oxå inne här istort sett dagligen! :)