söndag 12 april 2009

Förkylning och påskhelg

Har nu varit förkyld i ca 10 dagar... och det har bara blivit värre. Har haft så ont i halsen och kroppen i flera dagar och har det fortfarande. Tycker riktigt synd om mig själv. Vad ska man göra för att kurera sig???
Tror förresten att Joels förkylning har varit vattkoppor!!! Han fick en "plita" på kinden i början av veckan, som jag funderade på om det var en vattkoppa. men det kom liksom inga fler! Men sen har den varit såsig och har nu börjat torka... och han har haft upp och ner med feber och varit förkyld... *hmmmm* Även kompisen F har haft konstiga prickar, så det kanske är vattkoppor som går???

Hur har vår påskhelg varit då, förutom att jag klagar över min förkylning...??

Skärtorsdagskvällens partaj hos S & K, var otroligt rolig. Vi åt god påskmat, drack vin och pratade. Kvällen avslutades på Helt enkelt och som grädde på moset 20 min på "heartan"... ;-) En mycket trevlig kväll med mycket skratt. :-)
Vår påskhelg har annars innefattat påskmiddag hos mamma och pappa, soliga dagar, påskägg fyllda med godis, filmer och soffmys. Har känts skönt att vara ledig och få ta det lugnt. (Välbehövligt om inte annat när man är förkyld som jag...)

Var ute och promenerade och pratade med världens bästa och finaste L idag. Det kändes bra att äntligen träffas efter många telefonsamtal och sms. Jag önskar bara att jag kunde göra allt bra.

Inga kommentarer: