torsdag 19 februari 2009

Utmaning X 2

Jag har blivit utmanad av Anneli

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den. Det kursiva bakom är min kommentar...

Annelis lista:
Bruna bönor Mmmm, jag gillar bruna bönor, gärna med fläsk.
Paltbröd med vitsås Har aldrig testat, men min far älskar det. Jag tycker d ser läbbigt ut.
Broccoli Gott! Vi gör en otroligt god fetaost o broccolipaj....
Grisfötter Blääää, har i och för sig aldrig testat, men fy så hemskt det låter...
Kåldolmar Njae kanske... är inte helt ok med kål på det sättet. Kålpudding är bättre...

Men jag blev även utmanad avLisa i samma "lek" så jag lägger till hennes lista med...

Lisas lista:
Lever Har aldrig testat...
Julkorv Mums!
Aladåb Har aldrig testat detta heller...
Kidney paj Vill inte testa....
Pizzafisk Vad är detta????

Slutligen här kommer;
Min lista:
Ål
Korv med mycket späck i
Plommonkompott
Bläckfisk
Bräss

Jag utmanar:

Tina, Maria, Ulricha, Giesela och slutligen Lena.

1 kommentar:

Lisa sa...

Pizzafisk är: en frusen fiskkvadrat med tomatsås och oregano...URK

Puss på dig