onsdag 4 februari 2009

Bordsplacering

är svårt. Jag har nu två förslag, och är inte helt nöjd med något av förslagen. Jag vill ju så gärna att alla ska trivas, må gott och ha skoj på vårt bröllop!!!

Var på bio igår kväll med systeryster, vi såg "Bröllopsduellen". En rolig "chickflick". Är glad att jag och mina tärnor inte behöver fightas inför mitt bröllop, tänk hur jag kunde sett ut i blått hår i såfall.. *hihi*

Godnatt godnatt.

PS. Magsjukan verkar hålla sig borta från mig. *peppar peppar* Däremot undrar jag om jag är på väg att bli förkyld? "På väg att bli förkyld" har varit min ständiga känsla de sista veckorna... INTE KUL. Jag tror att jag håller det borta tills dess attb bröllopet är över, sen kan jag bli hur förkyld som helst.

1 kommentar:

Lisa sa...

Bordsplaceringen är inte lätt men vännen kom ihåg att det är ditt bröllop. Jag lovar att alla kommer att trivas om de vill. Tänk vad roligt vi hade förra helgen och pytsar du ut oss lite här och lite där så kommer stämningen bli perfekt. Vi smittar *ler*

Jag tror du skulle vara ganska så snygg i blått hår...hahaha

Kram