torsdag 26 februari 2009

Snusa liten bäbis

Har fått förmånen att snusa på liten liten bäbis ikväll. Min käre kusin och hans sambo fick sitt första barn, en liten son, för 2 veckor sedan (dagen efter vårt bröllop!). Han var sååå liten och så otroligt näpen och söt. Jag verkligen njöt av att få hålla honom. Både Maja och Joel fick hålla honom en liten stund var, Joel under mycket uppsyn och en vuxen på var sida... eftersom att han lika gärna kunde ha "kastat" iväg honom... Maja hon höll i honom som att han var en skör liten porslinsfigur, så stolt!
Bäbisar gör mig glad och varm inuti. :-)

3 kommentarer:

positiv energi sa...

Åh, vad mysigt det låter! Nu längtar jag efter min lilla systerdotter.
De är ju så små och våra barn har blivit så stora =)

Lisa sa...

Mmmmm bäbis snus...mysigt. Det varma och glada känslan är farlig i alla fall för din make :)

Du vet väl att du är bäst!

Puss

Mamma sa...

Och jag längtas efter våran. Men tills dess är det bra att få snusa andras så bebisar :-)