fredag 6 februari 2009

Total förvirring

Mycket att göra överallt har resulterat i total förvirring... Jag har ingen direkt koll på nåt, och jag brukar ha KOLL på ALLT! Tur att jag är sån att jag skriver lappar på allt jag ska göra, annars hade det varit total katastrof oxå... ;-)

Upptäckte häromdagen när jag skulle signera mina journalanteckningar att jag gjort ett stort fel. Jag var inne på en patient och läste namnet/personnr - sen läste jag journalanteckningen... där stod ett heeelt annat namn och det handlade om denne andre person.... Förvirrat ja för mig med. Jag fick skriva ut anteckningen, makulera den som var i fel journal, skriva in den på nytt i RÄTT journal.... Man kan inte klippa och klistra som hade varit det enklaste sättet.... Tyvärr. Det tog lite tid, men nu är det rätt iaf.

Har en del att göra, och vi har ordnat så att barnen ska vara på dagis idag. Nu är Joel febrig, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt... Ta med honom dit jag ska? *hmmmm*

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner igen det där...känndes hela tiden som jag hade glömt något..känslan gjorde att man blev super stressig!
kramkram c