måndag 16 juni 2008

Snörvel

ligger hemma i soffan och snörvlar... Efter en lugn helg: jag´har varit barnvakt när Johan rövades bort av bla min käre sambo för att ha svensexa under hela lördagen. Caroline jobbade så nån dvs jag, fick hoppa in som barnvakt tills dess att hon slutade jobbet. Ett trevligt uppdrag att vara barnvakt, eftersom barnen leker så bra ihop. Efter barnvakteriet så åkte jag och barnen till mamma och pappa för att dels fira mammas födelsedag men oxå för att låta killarna ha vårt hus som tillhåll på svensexekvällen. Caroline o barnen kom oxå ut o sov över. Mycket trevligt! I går började jag känna mig olustig och hade ont i kroppen... barnen började snörvla och ögonen rann på dem... nu verkar det som att barnen och jag fått samma förkylning... jag har ont i kroppen och ont i halsen och har börjat snörvla... *hmmm* det är nästan lite synd om mig.
Har varit hemma från jobbet idag, och eventuellt blir jag hemma imorgon med...

3 kommentarer:

Lisa sa...

Vi måste ha smittat varandra per telefon....inte bra!
Kram

Anonym sa...

Krya på dig vännen. Kram Tina N

petrified in pink (Petra) sa...

Hej Sara, jag har äntligen svarat på din bildbehandlingsfråga nu, ledsen för sent svar. https://www.blogger.com/comment.g?blogID=186119478498271948&postID=6599363058443768446&page=1

Hoppas du snart känner dig bättre!

Krya-på-dig-kramar/Petra