torsdag 26 juni 2008

Nedräkning pågår

Oj vad dagarna går, nu har jag börjat räkna ner inför semestern... Jobbar 7 arbetsdagar till - sen ska jag gå hem på långledighet - först semester i 4 veckor och därefter 5 veckors föräldraledighet. Det ska bli så otroligt skönt. Jag ser verkligen fram emot att få vara hemma och vara leeedig!!!

Har haft en del roligheter denna vecka: shopping med Jenny - tanken var egentligen att vi skulle fika men vi upptäckte att det var rea... :-) så efter vår shopping så köpte vi en kaffe "to go" och en lite glass och satt på en parkbänk o "fikade" istället... Fiken hade nämligen stängt när vi var färdiga... ;-)
I går var jag och Maja och Lina på sommarkonsert i Böna Kapell, vilken härlig miljö! Det var min käre bror som spelade med sin trio, otroligt duktiga musiker alla tre. Blev lite stolt över brollan där, tänk vad han kan!!! Maja var superduktig, satt och lyssnade och var nästan still hela timmen det pågick. Imponerande av en 4 1/2 åring tycker jag.

Ikväll ska jag ta med mig barnen hem till Lisa och träffa mamma-maffian. Vi ska äta gott och prata om allt och inget! Ser fram emot det mycket, mamma-maffian är ett härligt gäng som snart firar 5 års jubileum! Skratten är många och vi har alltid massor att prata om när vi träffas. Längtas!!!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: