fredag 27 juni 2008

Härliga fredag!

Hade en fantastisk kväll med min mamma-maffia. Är så glad över att man kan ha så goa vänner! Tack tjejer!
Vi pratade massor o åt gott (thaimat o glass o hallonsås... *mmmmm*) Eftersom vi är såna gourmander så pratade vi såklart bla om bakning och jag är nu så sugen på att köpa denna: "A piece of cake"
och även denna; "Två systras söta"

Att baka är en favoritsyssla... så nån av dessa böcker måste snarast inhandlas!!! :-)

I dag ska jag jobba lite kortare dag, vi ska på fika (gillar att baka o gillar att fika... :-) ) hos Caroline o Johan och efter middan ikväll drar vi till Värmland för att hälsa på bästa Emma o hennes Fredrik. Vi hoppas på härligt väder, ev ridtur och massa skoj tillsammans med dem.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hej min vän! Önskar dig också en mycket härlig helg! Vi får hoppas att dagens väder håller i sig. (Här är det klarblått och sol). Kramizar

Mamma sa...

Jag säger bara - FILMEN var super! DU bara MÅSTE se den!