torsdag 20 mars 2008

Vilken härlig dag!

Solen skiner, livet leker! Härligt! Har varit ute och promenerat i vår? vinter? solen, riktigt riktigt skönt!
Strax ska jag åka ner till stan och hämta ut mina glasögon! Äntligen nya brillor! Tre par oxå, inte illa! Så nu kan jag vara Sara på tre olika vis, e inte det praktiskt så säg?!? Att kunna svitcha personlighet mha ett par brillor! :-)
Efter att ha hämtat ut glasögonen ska Maja hämtas upp och vi ska ut på vår stora påsk-turné! Vi ska påska hos Farmor Dagny o Farfar Gösta, Gammelfaster Birgit och så vår bästa moster Lina. Ska bli skoj!

Om jag inte skriver nåt mer nu under påsken (man vet aldrig m tid o lust att vara framför datorn...) så GLAD PÅSK till alla kära vänner som läser min blogg!

//Sara

PS! Vi har beställt golv!!! ÄNTLIGEN! Vi får det efter påsken, men sen så ska d in o vi är färdiga (nästan... ;-) )

3 kommentarer:

Mamma sa...

Hej, Kikar in en snabbis och önksar Glad Påsk! Du har stylat om din sida....JÄTTEFIN! Färggrann och snygg! *vill me* Påskkramar från mig!

Lisa sa...

Skönt med glasögon och grattis till golvet!

Glad påsk från oss i byn

Anonym sa...

nu har jag hittat hit!
TACk för barnpassningen i går! Hoppas du har återhämtat dig.... :)
GLAD PÅSK på er !
Kram vi syns eller hörs efter helgen kram c