onsdag 26 mars 2008

Klädparty

Hade klädparty här hemma idag, med ett märke som är relativt nytt. Fina kläder, om än inga extraordinära enl mitt tycke. Jag handlade en del, som alltid när man har partyt själv... Blev lite besviken dock för jag hann inte med på rea-grejjorna som såldes, eller jag hann köpa ett par byxor - men det var typ det som var kvar när jag hann titta... Jag har tidigare varit på partyn där värdinnan får välja först av reasakerna som en liten bonus för att man just är värdinna, det tycker jag är en toppengrej. Speciellt som man i detta fallet inte fick så mycket för att man var värdinna - jag fick 60 kr rabatt totalt - och det var uträknat på hur många som köpte av det ordinarie sortimentet - vilket idag inte var mer än 5 (6 m mig...). Jag är såklart inte sur på de som handlade från reagrejjorna, mest på själva saken att jag inte hann med... och att jag inte fick nån fördel av att vara värdinna...

Ville bara gnälla lite...

Inga kommentarer: