onsdag 19 september 2007

På väg...

mot dagis o sen vidare till Söderhamn. Jag, Joel, M och hennes dotter ska åka till S och hennes twins och hälsa på. Jätteroligt ska det bli! Det var så länge sen vi sågs, så jag ser verkligen fram emot detta! Maja tycker oxå att det är bra att jag åker, för då måste Pappa hämta på dagis... och pappa kan inte komma till 14, utan vi har fått tillåtelse att ha Maja kvar till kl 15! Och det innebär för Majas del: mellis på dagis!!! Lyckan är gjord för vår unga dam! :-)

Ikväll blir det träning på Plan13 och sen go vänner blir det Grey´s anatomy! :-D Äntligen tillbaka på en tv nära dig... ;-)

3 kommentarer:

Lisa sa...

Åååå vad skoj med utflykt! Hoppas ni får riktigt roligt
Kram

Mamma sa...

Jag har bokat en sittplats i soffan ikväll. Greys är ju givet. Skönt att serierna börjar igen så vardagen blir sig liv. :-)
kram

Anonym sa...

Men va sjutton!! Läste din FL-blogg och utbrister:
"Men va i .... det är ju DEN sara. Som jag känner! Som har skrivit i min blogg! *glad*
Hej! :-)
Tidiagre så skummade jag igenom dina inlägg - Nu måste jag lusläsa dom.....
Va kul!
*jag spricker*