torsdag 20 september 2007

Klädparty

Har ikväll haft klädparty här hemma, Me and I.
Inför klädpartyt var det otroligt stressigt, Daniel kom hem sent, Joel var gnällig och det behövdes lagas middag samt fixa till det här hemma... men men det löste sig och vi hann med allt... :-)
Jag skulle inte köpa så mycket, men det blev mer än vad jag trott igen... och såklart inte det jag trodde att jag skulle köpa... ;-) Det blev till Joel: Brandmanströja och orange plyschbyxor och till Maja blev det: Monstertröja och monsterkjol Jag beställde även "hemliga varor" för 50 kr o 100 kr, kan bli spännande att se vad det blir! Jag var jättesugen på ett par oranga hängselplyschbyxor med sura grodor på till Joel, men min käre sambo höll ej med... ;-) Men det blir nog bra det här med! :-)

Nu vaknar visst lilleman, han har börjat bli förkyld så det kanske var därför han vaknade massor i natt?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer att ha ett Meandi-party on en vecka, på torsdag. Jag längtas! Jag har kollat in hemsidan ochd et finns MASSOR jag skulle kunna tänka mig inhandla. *ler*
Jag ahr bokat in så vi får vara här på jobbet, konferansrummet. Så får J lite ensamtid med barnen också. Jag tycker det är så roligt med de här träffarna. Varesig det är kläder, plastburkar eller krämer. Alltid lika kul.
Jag har tänkt baka en lyxchokladkaka att bjuda på.... *mums* Receptet kommer i bloggen senare.