torsdag 13 september 2007

Irriterad

Irriterad... Har haft mailkontakt ang plask o lekanmälan för Majas del och den jag mailade med sa att hon skulle hjälpa mig att anmäla Maja när annonsen kom ut i annonsbladet, som vi inte har. Nu har jag pratat med densamme och när hon skulle anmäla Maja så var gruppen full... (denne någon är den som har gruppen) Varför anmälde hon inte på en gång... Tänk om jag vetat att hon skulle vänta med att anmäla Maja så skulle jag ju ha gjort på annat vis och tagit hjälp av nån annan... *suck* Nu står hon på reservplats...
Samma lika är det med Joel... Jag hann inte med att anmäla honom till babysimmet, så nu står han på reservplats... men där är det mitt eget fel så jag kan inte vara irriterad på någon, men det föregående är inte mitt fel... *suck* Vi får väl gå i Valbo då... som jag helst inte ville... *suck igen*

1 kommentar:

Anonym sa...

Fööööööööööörst!!!!!....som alla skriver i andras kändisars bloggar :-)
Kul med en ny blogg och kul att följa dina tankar och funderingar.
Kramar Sandra