fredag 14 september 2007

Grattis!

Så var Daniels födelsedag här, hurra hurra hurra! :-) Han åkte till jobbet vid halv sju i morse och våra söta små barn vaknade vid 06:00... ;-) E lite trött nu kan jag säga...
Pappa fick paket i morse från Joel och Maja - en svart slipover som han önskat sig. Maja gav honom oxå ett paket från min lillebror o hans flickvän - o så sa hon - "det är en pepparkvarn" fast det var en vinflaska... Undrar just om Daniel förstår vad han ska få av mig?!? Har köpt en pepparkvarn av högsta klass o märke... *hoho* Peugout (stavas det så, alltså som bilen...) var visst märket. (Vågar skriva vad jag köpt då Daniel inte läser min blogg...)

*Suck* Ska nog ta tag i den här dagen nu... Mitt borde städa som jag hade igår, blev inte avklarat... så "bördan" finns kvar.
Ha en go fredag.

Inga kommentarer: